Prawo ogólnogospodarcze
- Własność intelektualna a produkty spożywcze. Jak chronić innowacje, markę oraz twórczość
- „Od pola do stołu”. Nowa strategia Komisji Europejskiej
- Aktualny stan prawny w pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich
- Ceny żywności w praktyce stosowania prawa konkurencji oraz zasad ochrony konsumentów. Prawo konkurencji. Część I
- Ceny żywności w praktyce stosowania prawa konkurencji oraz zasad ochrony konsumentów. Zasady ochrony konsumentów. Część II
- Cyberprzestępczość w sektorze żywnościowym
- Kolejne zmiany w zatorach płatniczych
- Komu prawa do innowacji? Wynalazczość i twórczość personelu
- Kontrola trzeźwości według nowych zasad
- Nowe regulacje dotyczące rolniczego handlu detalicznego
- Nowe regulacje prawne w zakresie ochrony konsumentów. Podwójna jakość produktów
- Nowe relacje między Unią Europejską a Zjednoczonym Królestwem w świetle Umowy o handlu i współpracy
- Nowelizacja ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, kluczowe zmiany dla przedsiębiorców
- Odpowiedzialność odszkodowawcza za produkt żywnościowy
- Ograniczenia zatorów płatniczych
- Ograniczenie działalności centrów logistycznych, magazynowych i dystrybucyjnych w świetle ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta oraz niektóre inne dni
- Ostatnia prosta (kręta?) do wdrożenia KSeF
- Planowanie czasu pracy pracowników zmianowych i nocnych w świetle przepisów kodeksu pracy oraz zasad ergonomii
- Podatek od sprzedaży detalicznej. Wyrok Sądu UE
- Podsumowanie działalności Centrum Polubownego Rozwiązywania Sporów dot. Żywności w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich
- Polubowne rozwiązywanie sporów dotyczących żywności
- Polubowne rozwiązywanie sporów dotyczących żywności
- Praca zdalna – forma pracy nie tylko na czas pandemii
- Praca zdalna - zmiany w Kodeksie pracy
- Przebieg oraz najważniejsze decyzje podjęte podczas 55. sesji Komitetu KKŻ FAO/WHO do spraw Pozostałości Pestycydów
- Przewaga kontraktowa
- Przewaga kontraktowa – nowe przepisy, praktyka roku 2021 i perspektywy na rok 2022
- Reklama alkoholu: Czy reklama napojów alkoholowych w mediach społecznościowych jest legalna? Odpowiedź może Cię zaskoczyć
- Reklamy, promocje, akcje marketingowe prowadzone przez producentów żywności – wymagania prawne, orzecznictwo sądów
- Reklamy, promocje, akcje marketingowe prowadzone przez producentów żywności – wymagania prawne, orzecznictwo sądów
- Sponsoring i lokowanie produktów żywnościowych. Uwarunkowania prawne
- Swobodny przepływ żywności w Unii Europejski
- Tajemnica przedsiębiorstwa - o czym każdy przedsiębiorca i pracodawca powinien pamiętać
- UE i Wielka Brytania uzgodniły warunki współpracy
- Ulgi podatkowe na działalność badawczo-rozwojową
- Umowy sprzedaży w branży spożywczej okiem praktyka
- Ustawa o Funduszu Ochrony Rolnictwa
- Własność intelektualna w obrocie międzynarodowym - o czym należy pamiętać nabywając lub licencjonując prawa IP
- Wymogi prawa żywnościowego związane ze sprzedażą żywności przez internet
- Zainteresowanie Prezesa UOKiK branżą spożywczą. Przegląd aktualnych trendów
- Zalecenie Komisji Europejskiej dotyczące definicji nanomateriału
- Zarządzanie problematyką danych osobowych w sektorze żywnościowym
- Zarządzanie roszczeniami konsumenckimi dotyczącymi żywności
- Zatrudnienie obywateli Ukrainy i członków ich rodzin na podstawie specustawy
- Zmiany w legalizacji zatrudnienia oraz pobytu obywateli Ukrainy na podstawie najnowszej nowelizacji specustawy
- Zwiększenie ochrony konsumentów w cyfrowym świecie wynikające z dyrektywy omnibus