Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Mondelez mocno zaangażuje się w obecność w sieci społecznościowej
Grupa Mondelez International zawarła umowę, na mocy której w wielu siedzibach firmy pojawią się specjalni pracownicy odpowiedzialni za komunikację za pośrednictwem serwisu społecznościowego Twitter i współpracę z lokalnymi marketingowcami - czytamy na marketingmagazine.co.uk.

Jak zapowiadają przedstawiciele Mondelez International, początkowo osoby takie trafią do siedzib spółki w Wielkiej Brytanii, Brazylii, Indiach i Stanach Zjednoczonych, jednak w "bliskiej przyszłości" podobne rozwiązania mają zostać uruchomione również na innych rynkach, w których firma jest obecna.


Warto przypomnieć, że Mondelez w przeszłości zdążył już zasłynąć na Twitterze. Podczas finału Super Bowl (futbol amerykański) w minionym roku, gdy światła na stadionie przestały świecić na 35 minut, Mondelez szybko zareagował na to zdarzenie, wypuszczając na Twitterze reklamę z napisem "You can still dunk in the dark", okraszoną tekstem "Power out? No problem". W ciągu godziny została ona na Twitterze udostępiona ponad 10 tys. razy i stała się najczęściej omawianą reklamą podczas najważniejszego wydarzenia w amerykańskim sporcie.


Mondelez International powstał w wyniku podziału koncernu Kraft Foods Inc. w Stanach Zjednoczonych, w październiku 2012 roku. W jego wyniku powstały dwie niezależne spółki giełdowe. Pierwsza zachowała nazwę Kraft Foods i jest wiodącym koncernem spożywczym na rynku północnoamerykańskim. Druga to Mondelez International, Inc. - międzynarodowy koncern, skupiający się na takich kategoriach jak słodycze czekoladowe, cukierki, ciastka słone i słodkie, kawy, napoje w proszku oraz gumy do żucia.


W Polsce grupa jest obecna pod nazwą Mondelez Polska i należą do niej takie marki jak: kawy Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo, czekolady Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka Milka, Oreo, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, krakersy TUC i cukierki Halls.


(Źródło: marketingmagazine.co.uk).


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij