Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Coca-Cola ma 50 proc. polskiego rynku napojów gazowanych
Mocne zaangażowanie koncernu Coca-Cola w mistrzostwa EURO2012 przełożyło się na wyniki sprzedażowe firmy. Według danych firmy Nielsen (styczeń-marzec 2012) połowa rynku napojów gazowanych w Polsce należy do Coca-Coli.

Udziały wartościowe Coca-Coli w kategorii napojów gazowanych w I kwartale 2012 r. przekroczyły 50 proc. To najlepszy wynik firmy od lipca 2011 r. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych dotychczas wyników, choć to jeszcze nie koniec EURO 2012 - komentuje Katarzyna Borucka, dyrektor ds. korporacyjnych Coca-Cola Poland Services.

Działania podjęte w ramach kampanii Coca-Cola na UEFA EURO 2012, pozwoliły zająć marce czołowe miejsce wśród liderów działań marketingowych związanych z wielkim świętem futbolu. Strefy Coca-Cola, które były największymi aktywacjami realizowanymi wśród sponsorów EURO w ramach Stref Kibica w Polsce i na Ukrainie, przyciągnęły pół miliona osób, w tym blisko 100 tys. osób w samej Warszawie. Największą strefę Coca-Cola we Lwowie odwiedziło 120 tys. osób.

Marka od kilku miesięcy realizuje intensywne i szeroko zakrojone działania marketingowe. Kampania radiowo-telewizyjna i outdoorowa pod hasłem "Wpadnijmy w piłkoszał" jest jedną z najbardziej intensywnych na rynku kampanii związanych z EURO2012. Przedstawiciele koncernu napojowego poinformowali, że sukcesem okazały się być także dwie ogólnopolskie promocje konsumenckie z milionami nagród do wygrania, w tym między innymi
z biletami na EURO2012 i wycieczkami do europejskich stolic piłkarskich. Ilość zgłoszeń (w postaci wysłanych SMS-ów) do obu loterii przekroczyła poziom 600 000.

- W ramach przygotowanych przez nas aktywacji marketingowych, staraliśmy się oddać pozytywne emocje kibiców, którzy malują twarze, śpiewają, tańczą i wpadają w prawdziwe piłkarskie szaleństwo. Wierzymy, że właśnie te pozytywne emocje sprawiły, że tak wielu fanów futbolu odwiedziło strefy Coca-Cola w Strefach Kibica. Możemy śmiało powiedzieć, że Polska i Ukraina wpadły w pozytywny piłkoszał! - mówi Katarzyna Borucka, dyrektor ds. korporacyjnych Coca-Cola Poland Services.

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, Powerade Zero, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napoje energetyzujące Burn i Monster Energy oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają prawie 3 tysiące osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.


(Źródło: pr.)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij