Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Najwięcej na spoty telewizyjne na Euro wydały Coca-Cola i McDonalds
Telewizja Polska wyemitowała dotąd 3 tys. spotów reklamowych w czasie rozgrywek Euro 2012, za które zainkasowała brutto 83 mln zł. Najwięcej na reklamy wydały: Coca-Cola (9 mln zł) i McDonalds (8,3 mln zł) - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Na kolejnych miejscach znalazły się: Hyundai - Kia Group (5,25 mln zł), Sharp (5,18 mln zł) i Grupa Żywiec (4,2 mln zł).

Jak podaje DGP, powołując się na dane Nielsen Audience Measurement, każdy 24 meczów fazy grupowej Euro 2012 oglądało średnio 6,38 mln widzów. Największą widownię zgromadził mecz Polska-Rosja, który oglądało średnio 14,68 mln widzów, co oznacza, że widziało go aż 81,3 proc. zasiadających w tym momencie przed telewizorami. Mecz otwarcia Polska-Grecja oglądało 13,7 mln widzów.


(Źródło: Dziennik Gazeta Prawna).


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij