Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
PepsiCo wręczyło nagrodę Ring Of Honour
Menadżerowie PepsiCo Polska, Michał Stańczyk i Krzysztof Ząbek, zostali uhonorowani nagrodą PepsiCo Ring of Honour dla najlepszych pracowników sprzedaży na całym świecie. Laureatów zaproszono do głównej siedziby PepsiCo w Nowym Jorku, gdzie wzięli udział w uroczystej ceremonii rozdania nagród.

- W PepsiCo wierzymy, że nasi pracownicy to nasz największy atut, dlatego jesteśmy dumni z tegorocznych laureatów. - powiedział Zein Abdalla, Chief Executive Officer, PepsiCo Europe. Są to ludzie pełni pasji, którzy świetnie rozumieją zmieniające się potrzeby konsumentów, dzięki czemu obsługa klienta, w naszej firmie, stoi zawsze na najwyższym poziomie. To dzięki ich pracy i zaangażowaniu PepsiCo oferuje produkty najwyższej jakości - dodał Zein Abdalla.

Michał Stańczyk, Krajowy Kierownik ds. Handlu Zorganizowanego Frito-Lay Polska, pracuje dla PepsiCo od 2005 r. Wielokrotnie awansując, w 2011 r. objął obecne stanowisko. Kierownik ma na swoim koncie liczne sukcesy zawodowe, m.in. osiągnięcie rekordowych wyników w handlu nowoczesnym. Zarządzając kanałem sprzedaży dyskontowej wdrożył nowatorskie strategie współpracy, które zostały uznane za najlepsze przez PepsiCo Europe.

Krzysztof Ząbek, Krajowy Kierownik Sprzedaży DTS Frito-Lay Polska, pracuje dla PepsiCo od 1998 r., a od 2011 r. zajmuje obecne stanowisko. Jednym z jego największych sukcesów jest odwrócenie negatywnych tendencji rynkowych w kanale Presell i poprawienie zyskowności całego sektora, które udało się osiągnąć dzięki indywidualnemu podejściu do członków zespołu. Kierownik jest również autorem nowatorskich rozwiązań logistycznych w systemie sprzedaży. Dzięki jego pomocy, obsługa klienta jest zawsze na najwyższym poziomie.

Polacy znaleźli się w bardzo prestiżowym gronie laureatów Ring of Honour. Co roku wyróżnienie otrzymuje zaledwie ćwierć procenta przedstawicieli światowych sił sprzedażowych firmy.

W tym roku, na całym świecie zostało nagrodzonych 226 pracowników z 50 krajów.

Od 1999 roku nominacje do nagrody Ring of Honour bazują na wynikach sprzedaży, jakości obsługi klienta oraz zdolnościach przywódczych w duchu strategii Performance with Purpose. Jednym z głównych celów PepsiCo jest rozwijanie talentów swoich pracowników, czego elementem jest przyznawanie dorocznej nagrody Ring of Honor.


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij