Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Bitki na szybko, na ciepło, na zdrowo. WINIARY wprowadza na jesieni nowość – Sos do bitek wieprzowych (wersja dla mediów handlowych i marketingowych).
– Sezonowość koszyka najlepiej widać na jesieni, kiedy niemal z dnia na dzień konsumenci zmieniają styl swojej kuchni wybierając potrawy bardziej sycące i rozgrzewające. Przekłada się to m.in. na sposób przygotowywania mięs. Warto o tym pamiętać przy uzupełnianiu półek – mówi Małgorzata Hiller, Product Manager Culinary. Marka WINIARY odpowiada na te trendy i wprowadza sos do jednego z ulubionych polskich dań na ciepło – bitek wieprzowych. Oczywiście nie zawiera on konserwantów, barwników ani glutaminianu sodu. Nowość WINIARY to nowe podejście samych bitek, które diametralnie skraca czas przygotowania mięsa, zachowując wszystkie jego walory smakowe.

Bitki wieprzowe, czyli zrazy „bite”, to tradycyjny smak polskiej kuchni. Kojarzy się z przygotowywaniem posiłków przez mamę i aromatycznym zapachem, zwiastującym ucztę dla podniebienia. Ucztę godną wymagających smakoszy, bo to danie szlacheckie – nazywane chlubą kuchni staropolskiej. Jego miłośnikiem był podobno król Władysław Jagiełło. Popularność bitek trwa do dziś. Jednak ze względu na długi procesu duszenia mięsa,  nie są zbyt często przygotowywane.

Sos na szybko BIJE rekordy czasowe

Marka WINIARY przynosi rozwiązanie problemu długiego czasu przyrządzania bitek. Wcześniej zajmowało to nawet godzinę, a teraz… Wystarczy cienko rozbić przygotowane porcje kotletów (najlepiej przez folię spożywczą), oprószyć je solą, pieprzem, majerankiem i mąką, a następnie przez zaledwie 2 minuty podsmażać na gorącym tłuszczu z każdej strony. Tak zrobione mięso zachowa cały wachlarz swojego aromatu, będzie soczyste i miękkie. Na końcu trzeba je jeszcze, połączyć z sosem, którego przepis znajduje się na opakowaniu produktu. Oryginalna receptura sosu pozwoli zachować jego idealną konsystencję i podkreśli pełnię naturalnego smaku mięsa wieprzowego, dając konsumentkom gwarancję kulinarnego sukcesu.

Receptura bez doBITKI sztucznych dodatków

Formułę sosu WINIARY opracowali specjaliści ds. żywienia i kucharze pracujący na rzecz marki w zakładzie spożywczym w Kaliszu. Oprócz wartości takich jak poprawa smaku oraz konsystencji dań, ich receptura respektuje najnowsze trendy zdrowego żywienia opartego na naturalnych składnikach. – Sos do bitek wieprzowych WINIARY nie zawiera dodatku glutaminianu sodu, konserwantów i sztucznych barwników, by w pełni oddać naturalność przygotowania tego tradycyjnego posiłku. Po co dodawać do sosu coś, czego nie dodawały nasze mamy, skoro to ich przepisy urzekały nasze podniebienia? Sekret sosu WINIARY tkwi w wyjątkowej recepturze, dopracowanej tak, by w naturalny sposób  połączyć składniki, które współtworzą ze sobą niepowtarzalny, domowy smak – komentuje Agnieszka Piskała, ekspert ds. żywienia WINIARY.

WINIARY podBIJA rynek sosów

Sosy do gotowania to w Polsce sektor duży i dojrzały, ale wciąż rosnący. – Jego dynamikę stymuluje przede wszystkim aktywność marki WINIARY, która posiada 52,5% udziałów wartościowych (Nielsen, MAT JJ 2010), a w roku ubiegłym wygenerowała 4/5 wzrostu kategorii (Nielsen MAT ON 2009 vs MAT ON 2008), głównie dzięki trafnym wprowadzeniom. Dlatego w tym roku także kierujemy wszystkie siły, aby dobrze dopasowane do potrzeb nowości utrzymały zainteresowanie naszym asortymentem wśród obecnych użytkowników kategorii, a jednocześnie zachęcały nowych konsumentów do spróbowania produktów. Ta strategia zdała egzamin w roku 2009 i zdaje w 2010, będziemy ją więc kontynuować – wyjaśnia Małgorzata Hiller, Product Manager Culinary WINIARY.

Informacje handlowe

Produkt na półce – 15 września
Sugerowana cena opakowania (30g) – 1,58 PLN
Wymiary opakowania jednostkowego (w mm), wysokość x szerokość x długość – 160x10x127
Dane logistyczne – 35 szt./karton, 20 kart. wysyłkowych/warstwa, 6 warstw/paleta
UWAGA: w kanale C&C produkt będzie dostepny w mniejszych jednostkach zakupowych – kartonikach po 5 szt.

Informacje marketingowe

RESUME aktywności promocyjnych: TV, POS.
TV – agencja reklamowa: Legend Group
TV –  zakup mediów: Mediaedge
POS –  typ materiałów: woblery
POS – agencja przygotowująca materiały: Point4Art


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Komentarze

Dodaj komentarz


Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij