Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
PepsiCo zdecydowanie stawia na innowacje w obszarze zdrowia i funkcjonalności
PepsiCo oświadczyła właśnie, że oczekuje na korzyści ze znaczących inwestycji poczynionych w kategorii żywności i napojów prozdrowotnych na wszystkich rynkach gdzie jest obecna.

Derek Yach, senior vice-president for globar health policy w PepsiCo zwrócił uwagę, że rządy wielu krajów podejmują konkretne działania i restrykcje przeciwko reklamowaniu „junk foods and beverages", czyli śmieciowej żywności i napojów i powiedział, że koncern PepsiCo określił własne cele żywieniowe, aby sprostać globalnym planom zmierzającym do zmniejszenia zjawiska otyłości u dzieci.

W tym celu firma podejmuje znaczące inwestycje, stawia na innowacje mając świadomość, że dzisiejszy marketing koncentruje się na zdrowym stylu życia i zdrowym jedzeniu. Jako przykład Derek Yach podał apel Pierwszej Damy USA, pani Michelle Obama, która zwróciła się do producentów żywności i napojów o zaprzestanie reklamy niezdrowych produktów ukierunkowanej na dzieci.

Yach podał też, że PepsiCo popiera działania rządu USA i w ramach swoich celów żywieniowych zamierza w swoich globalnych markach zwiększać udział calych ziaren, owoców, warzyw, orzechów i nasion, a także zredukować o 25% zawartość sodu.

(Źródło:www.portalspozywczy.pl)

 


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Komentarze

Dodaj komentarz


Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij