Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Nestea orzeźwia truskawką
Rusza kampania marketingowa promująca nowy wariant smakowy marki Nestea – Nestea Green Tea z Truskawką i Aloesem. Jednym z elementów kampanii będą niestandardowe działania z obszaru marketingu bezpośredniego.

Firmy z systemu Coca-Cola rozpoczęły działania komunikacyjne wspierające wprowadzenie na rynek nowego wariantu smakowego marki Nestea. Kampania skierowana jest do młodych osób ceniących wysoką jakość produktów, dzięki którym mogą łączyć zdrowy styl życia z przyjemnością smaku. Nestea Green Tea z Truskawką to zupełnie nowa na polskim rynku propozycja ciekawego połączenia smakowego – napoju z ekstraktem zielonej herbaty i truskawki. Przekaz kampanii skupia się wokół naturalnego orzeźwienia i unikalnych walorów smakowych nowej Nestea.
Kampania promująca nowy wariant smakowy Nestea obejmie telewizję, outdoor i Internet. Będzie im towarzyszyć także sampling produktu.

Nestea Green Tea z Truskawką jest dostępna w sprzedaży od połowy lutego 2010 roku. Produkt oferowany jest w opakowaniach PET o pojemności 0,5L i 1,5L. Dystrybucja obejmuje zarówno handel tradycyjny, jak i wybrane sieci handlowe oraz stacje benzynowe.


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Dodaj komentarz

Komentarze

Twój podpis:
Twój komentarz:
Wpisz kod z obrazka:
 

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij